وزارت دفاع امریکا: گروه واگنر در عملیات نظامی اوکراین سهم ندارد

وزارت دفاع امریکا: گروه واگنر در عملیات نظامی اوکراین سهم ندارد

وزارت دفاع امریکا می گوید که گروه  واگنر، در هیچ عملیات نظامی در اوکراین نقش ندارد.

پتریک ریدر سخنگوی نیرو های هوایی پنتاگون روز پنجشنبه (۱۳ جولای) گفت که در حال حاضر فعالیتی از سوی نیرو های اجیر واگنر در عملیات نظامی در اوکراین دیده نمی شود.

این اعلام دو هفته پس از آن صورت گرفت که گروه واگنر، تحرک نظامی کوتاه مدت در داخل روسیه داشت.

اعضای این گروه اجیر، در جریان تهاجم نا موجه روسیه بر اوکراین در نبرد های خونین و مرگباری به نفع مسکو جنگیده اند.

اما در جریان شورش های ۲۳ و ۲۴ جون٬ برای آنها دو گزینه داده شد، یا اینکه به نیرو های روسی بپیوندند یا به خانه های شان باز گردند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دانش‌آموزان پوهنتون تهران: نمی‌خواهیم دانش آموزان نظامی عراق وارد پوهنتون شوند

ش جولای 15 , 2023
دانش‌آموزان پوهنتون تهران: نمی‌خواهیم دانش آموزان نظامی عراق وارد پوهنتون شوند محصلان ایران بر این تصمیم حکومت کشورشان انتقاد کرده اند که می خواهد اعضای قوای حشد الشعبی عراق را در پوهنتون تهران به حیث محصل قبول کند. بعضی از محصلین این تصمیم را به لشکر کشی بر پوهنتون ها […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.