ایجاد صنف‌های محلی از سوی یونیسف در افغانستان

ایجاد صنف‌های محلی از سوی یونیسف در افغانستان

صندوق پشتیبانی از کودکان سازمان ملل یا یونیسف می‌گوید که برای بیش از ۵۰۰ هزار دختر و پسر صنف‌های محلی را در افغانستان ایجاد کرده است.

آن کیندراچوک، رییس منطقه مرکزی یونیسف، گفت: «آموزش مبتنی بر جامعه به بیش از نیم میلیون پسر و دختر در سراسر افغانستان آموزش بدون هزینه ارایه می‌دهد.

همان‌طور که می‌بینید، ما در یک منطقه دور افتاده هستیم. بسیاری از این کودکان قبلا هرگز به مکتب نرفته اند. برای دختران، مکتب‌های مبتنی بر جامعه ممکن است تنها راهی باشد که آنان می‌توانند، تحصیل کنند.»

مریم بیست ساله که سال‌ها از آموزش دور مانده بود، اما اکنون در یکی از صنف‌های آموزشی سرگرم فراگیری آموزش است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تحویل ۱۱۴ قلم آثار باستانی مس‌عینک ‎لوگر به موزیم ملی افغانستان

چ مه 24 , 2023
تحویل ۱۱۴ قلم آثار باستانی مس‌عینک ‎لوگر به موزیم ملی افغانستان به‌ تعداد ۱۱۴ قلم آثار باستانی مس‌عینک ولایت ‎لوگر از ریاست باستان‌شناسی به موزیم ملی تسلیم داده شد. این آثار باستانی شامل کوزه‌ها و چراغ‌های سفالی، مهرهای عقیق، مسکوکات مسی و نقره‌ای دوره‌های تاریخی است. Share on Facebook Tweet […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.