دو گردشگر ایتالیایی و آلمانی با موترسایکل به افغانستان آمد

دو گردشگر ایتالیایی و آلمانی با موترسایکل به افغانستان آمد

به تازه گی  دو گردشگر ایتالیایی و آلمانی که از راه زمینی و توسط موتورسایکل به افغانستان آمده می‌گویند، برخلاف شایعات افغانستان کشور مناسب برای گردشگران است. عبدالله میازاده گردشگر آلمانی افغانی الاصل و جانی 66 ساله گردشگر ایتالیایی با این موترسایکل‌ها پس از 22 روز با عبور از 12 کشور از ایتالیا به افغانستان رسیده‌اند.

این گردشگران با موترسایکل به ولایت مختلف از جمله به بامیان و بند امیر نیز سفر کرده اند. موترسایکل این دو گردشگر 1200 سی سی است و به گونه ویژه ساخته شده. آنان از سایر گردشگران می‌خواهند که شایعات را باور نکنند و با اطمینان خاطر به افغانستان سفر کنند
حافظ احمدجان زدران معاون فنی اداره ورزش کشور گفت، اکنون کشورهای مختلف در بخش های ورزشی با افغانستان و با ورزشکاران همکاری دارند.

عبدالله میارزاده گردشگر آلمانی که به افغانستان می گوید این سفر برایش مملو از خاطرات است. وی می گوید مردم افغانستان مردم مهمان دوست و مهربان است و هرجا بااو رفتار درست کرده اند.

جانی گردشگر آلمانی می گوید”در خاک افغانستان امکانات خوب در اختیار ما قرار گرفت. حتی موترهای دولتی بکس‌های ما را از راه کوه‌ها عبور دادند. امروز خوشحال هستم که از طریق رسانه‌ها صدای خود را به گوش سایر گردشگران می‌رسانم که افغانستان دارای مکان‌های دیدنی زیاد و مردم مهربان است و شایعات را باور نکنند”
عبدالرحمن روحانی مدیر گرزندوی وزارت اطلاعات و فرهنگ نیز می گوید سهولت در اعطای مجوز گردشگری، راهنمایی حضوری و انترنتی، ساخت هوتل‌های ویژه در ولایات و مناطق دیدنی و ایجاد سهولت‌های ترانسپورتی از اقداماتی است که توسط حکومت برای گردشگران در نظر گرفته شده.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاجران علاقمند سرمایه‌گذاری در بخش سردخانه در هرات هستند

چ ژوئن 26 , 2024
تاجران علاقمند سرمایه‌گذاری در بخش سردخانه در هرات هستند خبرگزاری همنوا: شماری از تاجران در ولایت هرات می‌گویند که آنان حاضر به سرمایه‌گذاری در بخش سردخان ها هستند و فعلاً روی سروی و دیزاین سردخانه ها کار می‌کنند. آنان می‌گویند که سردخانه ها در هرات یکی از مهمترین عوامل رشد […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.