خانواده‌های متضرر از حوادث طبیعی در بدخشان مواد غذایی دریافت نمودند

خانواده‌های متضرر از حوادث طبیعی در بدخشان
مواد غذایی دریافت نمودند

فیض آباد؛ 1403

برای 219 فامیل آسیب دیدهٔ رویدادهای طبیعی
در سه ولسوالی بدخشان در هماهنگی با ریاست حوادث از سوی موسسات امداد رسان کمک‌های غذایی توزیع توزیع گردید.

مولوی محمد اکرم” اکبری “رئیس ریاست مبارزه با حواث طبیعی در بدخشان می‌گوید :موسسه‌های« NSDO و شلتر فارلایف » با هماهنگی ادارهٔ مبارزه با حوادث برای 219 خانوادهٔ متضرر از رویدادهای طبیعی در ولسوالی‌های«تگاب؛ تشکان و مرکز»این ولایت مساعدت غذایی نمودند.

وی گفت : آسیب دیده‌گان ولسوالی‌های تشکان و تگاب این ولایت که بالغ بر150خانوادهٔ زیان دیده می‌باشند از 7 قلم مواد کمک‌های غذایی موسسهٔ NSDO که شامل«200کیلو آرد؛20لیتر روغن،25 کیلو دال نخود،3 کیلو پلمپی،6 کیلو آرد تغذی و2 کیلو نمک برای فی فامیل بوده است مستفید شده
اند.

آقای اکبری می‌افزاید:همچنان دفتر شلتر فارلایف با هماهنگی ریاست رسیدگی به حوادث بدخشان  برای 69 سرپرست خانواده‌های زیان دیدهٔ حوادث طبیعی‌در حوزهٔ مرکز این‌ولایت نیز برای هر فامیل مقدار «200کیلو آرد؛ 18.21 لیتر روغن، 25 کیلو دال نخود، 2 کیلو نمک، 2 کیلو بیسکویت و 6 کیلو آرد سوپریل» مساعدت و توزیع نموده است.

کمک‌های صورت گرفته از سوی این موسسات در هماهنگی با ادارهٔ

رسیدگی به رویدادهای طبیعی برای خانواده های توزیع گردیده است که در پی سیلاب های موسمی به وقوع پیوسته متضرر شده اند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توزیع بیش از 560 قطعه جواز معدن‌کاری زمرد در ولایت پنجشیر

ی ژوئن 2 , 2024
توزیع بیش از 560 قطعه جواز معدن‌کاری زمرد در ولایت پنجشیر دیدار ونشست که امروز رئیس معادن و پترولیم ولایت پنجشیر محترم مولوی محمد قاسم امیری با سرپرست وزارت معادن و پترولیم محترم شیخ شهاب الدین دلاور داشت در رابطه به مدیریت بهتر منابع معدنی ولایت پنجشیر بخصوص سنگ های […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.