آغاز کمپاین واکسین پولیو در ولایت‌های حوزه غرب کشور

آغاز کمپاین واکسین پولیو در ولایت‌های حوزه غرب کشور

خبرگزاری همنوا: مسوولان در ولایت‌های هرات، فراه، غور و بادغیس می گویند که کمپاین واکسین پولیو فردا در حوزه غرب کشور آغاز شده و در این دور از کمپاین واکسین پولیو یک میلیون و ۴۸۶ هزار و ۴۸۴ کودک زیر پنج سال در این چهار ولایت واکسین پولیو دریافت می کنند.

داکتر عبدالوحید رحمانی مسوول واکسیناسیون حوزه غرب کشور می گوید که دور دوم واکسین پولیو  آغاز شده و قرار است که ۷۵۸ هزار و ۳۶۱ کودک زیر پنج سال در مرکز و ولسوالی‌های هرات واکسین پولیو دریافت کنند.

او افزوده است که در این دوره از کمپاین در هرات سه هزار نفر مصروف ارائه خدمات واکسین به مردم می باشند.

در همین حال مولوی احسان‌الله شاکر رئیس صحت عامه ولایت فراه می گوید که در این کمپاین سه روزه واکسین پولیو قرار است ۲۴۷ هزار و ۱۲۳ تن در مرکز و ولسوالی های این ولایت واکسین دریافت می کنند.

از سوی هم داکتر عبدالستار موفق رییس صحت عامه غور می گوید که در دور دوم کمپاین واکسین پولیو قرار است ۲۳۷ هزار کودک در این ولایت واکسین پولیو دریافت کنند.

در همین حال مسوولان در ریاست صحت عامه ولایت بادغیس می گویند که در دور دوم کمپاین واکسین پولیو قرار است بیشتر از ۲۴۴ هزار کودک در این ولایت طی چهار روز واکسین دریافت کنند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

موسسه‌ی انکشافی افغان، ده ها خانواده را در ولایت پروان تحت پوشش برنامه‌ی خود قرار داده است

د ژوئن 3 , 2024
موسسه‌ی انکشافی افغان، ده ها خانواده را در ولایت پروان تحت پوشش برنامه‌ی خود قرار داده است چاریکار، ۱۴ جوزا، باختر مسوولان در ریاست اقتصاد پروان می گویند که ده ها خانواده در ولسوالی کوه صافی این ولایت تحت پوشش برنامه‌ های حمایوی موسسه‌ی انکشافی افغان قرار گرفته است. حافظ […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.