آتش سوزی در جنگلات پاکستان همزمان با ادامه موج گرما

آتش سوزی در جنگلات پاکستان همزمان با ادامه موج گرما

خبرگزاری همنوا:  همزمان با ادامه موج گرما و هوای خشک در پاکستان، این کشور روز جمعه شاهد آتش‌سوزی جنگلات در نقاط مختلف از جمله اسلام آباد بود.

به گزارش رویترز، مقام‌ها هنوز تایید نکرده اند که آیا این آتش سوزی‌ها به دلیل درجه حرارت بالا بوده یا عمداً صورت گرفته است.

بخش‌هایی از پاکستان طی هفته گذشته شاهد درجه حرارت تا ۵۲.۲ درجه سانتی‌گرید بوده است.

دانشمندان می‌گویند که افزایش درجه حرارت به دلیل تغییر اقلیم ناشی از فعالیت‌های بشر می‌باشد.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خانواده‌های متضرر از حوادث طبیعی در بدخشان مواد غذایی دریافت نمودند

ی ژوئن 2 , 2024
خانواده‌های متضرر از حوادث طبیعی در بدخشان مواد غذایی دریافت نمودند فیض آباد؛ 1403 برای 219 فامیل آسیب دیدهٔ رویدادهای طبیعی در سه ولسوالی بدخشان در هماهنگی با ریاست حوادث از سوی موسسات امداد رسان کمک‌های غذایی توزیع توزیع گردید. مولوی محمد اکرم” اکبری “رئیس ریاست مبارزه با حواث طبیعی […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.