رویداد ترافیکی در زابل جان دوتن را گرفت

رویداد ترافیکی در زابل جان دوتن را گرفت

خبرگزاری همنوا: در یک حادثه ترافیکی شامگاه روز شنبه(۵ جوزا) در شاهراه کابل – قندهار در منطقه بریام ماند ولسوالی شهر صفا ولایت زابل ۲ تن کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند.

ذبیح الله جوهر سخنگوی قوماندانی ولایت زابل گفت که این رویداد به دلیل لغزش موتر نوع ۴۰۴ رخ داده است.

به گفته جوهر، دو تن به شمول یک زن در این حادثه جان باختند و ۱۵ تن دیگر مجروح شدند که همه‌ی آنان به شفاخانه ولایت زابل منتقل شدند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رویداد ترافیکی در بدخشان دو کشته و چهار زخمی برجا گذاشت

س مه 28 , 2024
رویداد ترافیکی در بدخشان دو کشته و چهار زخمی برجا گذاشت خبرگزاری همنوا: مسئولان محلی در بدخشان، می‌گویند که در نتیجه‌ی یک رویداد ترافیکی در مسیر ولسوالی کوف‌آب این ولایت، دو تن جان باخته و چهار تن دیگر زخمی شده اند. حکمت‌الله محمدی، آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ بدخشان، […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.