ترکش ایرلاینز پرواز هایش را از سرگرفت

ترکش ایرلاینز پرواز هایش را از سرگرفت

شرکت هوایی ترکش ایرلاینز پس از تقریبا سه سال پروازهایش را به کابل از سر گرفت

خبرگزاری همنوا: سفارت ترکیه در کابل اعلام کرده که شرکت هوایی ترکش ایرلاینز که، پس از تسلط دوباره امارت اسلامی به تعلیق در آورده شده بود، روز سه‌شنبه، ۱ جوزا، پروازهایش را به کابل از سر گرفته است.

قرار است که ترکش ایرلاینز هفته چهار پرواز از استانبول به کابل و برعکس آن خواهد داشت.

سفیر ترکیه در کابل روز گذشته در یادداشت در شبکه اکس نوشت که سفی ترکش ایرلاینز «قوی و با آمادگی» به افغانستان بر می‌گردد.

گفتنی است که شرکت هوایی ترکش ایرلاینز و دیگر شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی در پی فروپاشی دولت پیشین در اسد سال ۱۴۰۰ پروازهای شان را به کابل متوقف کرده بودند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اتحادیه اروپا ۴۰۰ هزار یورو به سیلاب زدگان افغانستان کمک کرد

چ مه 22 , 2024
اتحادیه اروپا ۴۰۰ هزار یورو به سیلاب زدگان افغانستان کمک کرد اتحادیه اروپا برای ارایه کمک های بشر دوستانه به سیلاب زدگان افغانستان ۴۰۰ هزار یورو اختصاص داد. خبرگزاری همنوا: اتحادیه اروپا با نشر اعلامیه‌ای روز سه‌شنبه، ۱ جوزا، اعلام کرده که برای ارائه کمک های بشر دوستانه ۴۰۰ هزار […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.