برای ۱٠٠ خانواده‌ی متضرر از سیلاب‌ در غور بسته های زمستانی و خیمه توزیع شد

برای ۱٠٠ خانواده‌ی متضرر از سیلاب‌ در غور بسته های زمستانی و خیمه توزیع شد

خبرگزاری همنوا: مسئولان محلی غور می‌گویند که کمک‌های اضطراری وزارت امور مهاجران و بازگشت کننده‌گان کشور برای ۱٠٠ خانواده‌ی متضرر در فیروزکوه مرکز این ولایت توزیع شده‌است.

به گفته‌ی آنان این کمک‌ها شامل خیمه، کمپل و البسه زمستانی بوده‌ است.

از سوی‌هم مطیع‌الله خلوتی رئیس هئیت اعزامی وزارت امور مهاجرین کشور به ولایت غور از تلاش‌های این اداره برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیده‌گان سیلاب‌های اخیر در کشور خبر می‌دهد.

براساس گفته‌های مسئولان محلی غور وزارت امور مهاجرین و بازگشت کننده‌گان کشور ۲۳۵ خیمه، یک‌هزار تخته کمپل و صدها سیت البسه‌ی زمستانی را برای سیلاب‌زده‌گان این ولایت فرستاده‌است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قطر ۱۰ مرکز صحی در افغانستان می‌سازد

د مه 27 , 2024
قطر ۱۰ مرکز صحی در افغانستان می‌سازد خبرگزاری همنوا: جمعیت هلال احمر قطر در خبرنامه‌ای گفته که ۱۰ مرکز صحی در مناطق محروم افغانستان می‌سازد. به گفته‌ی این نهاد، این مرکزها به هدف ارایه مراقبت‌های اولیه بهداشتی و ارتقای خدمات صحی برای مادران و کودکان در افغانستان ساخته می‌شوند. در […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.