برای اولین بار ادارات ولسوالیهای ولايت پنجشیر از نور برق مستفید شدند، و ۱۸۰ کیلو ولت برق افتابی در این ولسوالیها تولید شد.

برای اولین بار ادارات ولسوالیهای ولايت پنجشیر از نور برق مستفید شدند، و ۱۸۰ کیلو ولت برق افتابی در این ولسوالیها تولید شد.
۱۴۴۵/۱۱/۱۷

بعد از سالها تامین برق آفتابی برای تاسیسات ولسوالی‌ ها قومندانی های امنیه ولسوالیهای ولايت پنجشیر.

 

انرژی برق آفتابی برای تأسیسات ولسوالی ها و قومندانی های امنیه ولسوالیهای اين ولايت فراهم شد.
۱۴۴۵/۱۱/۱۷
در حال حاضر تولید برق آفتابی برای تاسیسات پنج ولسوالی‌ها و یک ق امنیه ولسوالی به اتمام رسیده و روی دیگر ولسوالیها و قوماندانیهای ولسوالیهای این ولایت کار جریان دارد.

این انرژی برق آفتابی برای تاسیسات یاد شده پس از بازدید های حضوری الحاج حافظ محمد آغا حکیم والی پنجشیر از آن ولسوالی ها از سوی وزارت امور داخله امارت اسلامی افغانستان تامین شد.

در ایجاد دستگاه های انرژی برق آفتابی ۴۳۲ تخته سولر و نیز صدها بطری به کار برده شده‌است که ۱۸۰ کیلو ولت برق تولید می کنند.

در حال حاضر در تاسیسات نام‌برده یکصد و ۱۸۰ کیلو ولت برق تامین میشود که در حال حاضر ۶۰ کیلو ولت تولید شده و پنج ولسوالی و یک قوماندانی امنیه از نور برق مستفید شده یکصدو پانزده کیلو ولت برق در روز های اینده تولید می شود.

مزید آغا یک کارمند ولسوالی عنابه پنجشیر با اظهار خوشی از رهبری ولایت از بهر تامین برق در ولسوالی مربوط شأن اذعان کرد که در گذشته برای پیش‌برد امور کار های دفتر شان از خاطر نداشتن برق زیاد دچار مشکل بوده‌اند اما حالا که برق در ساختمان ولسوالی‌ عنابه تامین شده است این مشکل بکلی مرفوع شده‌است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش علاقمندی دهقانان هرات به کشت کچالو

ش مه 25 , 2024
افزایش علاقمندی دهقانان هرات به کشت کچالو خبرگزاری همنوا:  شماری از دهاقین در ولسوالی گذره هرات می گویند که علاقه‌مندی کشاورزان این ولسوالی به کشت کچالو افزایش یافته است. آنان دلیل این علاقه‌مندی را، افزایش بارندگی های اخیر و تقاضای شرکت های شهرک صنعتی و ولایت همجوار عنوان می‌کنند. گفتنی […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.