ایلان ماسک مشاور دونالد ترامپ می‌شود

ایلان ماسک مشاور دونالد ترامپ می‌شود

وال‌استریت ژورنال گزارش داده که در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آماریکا، ایلان ماسک را به عنوان مشاور خود تعیین می‌کند.

خبرگزاری همنوا: وال‌استریت ژورنال در گزارش تازه‌ای گفته که اگر دونالد ترامپ در انتخابات امریکا پیروز شود، تصمیم دارد ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان را به عنوان مشاور خود تعیین می‌کند.

طبق‌ این گزارش که روز چهار شنبه ۹ جوزا، نشر شده، ترامپ و ماسک درباره راه‌هایی که می‌تواند موجب «دخالت و اثرگذاری رسمی» مالک تسلا بر سیاست‌های اقتصادی و امنیت مرزی امریکا شود، بحث کرده‌اند.

بربنیاد این گزارش ایلان ماسک همچنین رئیس‌جمهور پیشین امریکا را از تلاش‌هایش در جهت متقاعد کردن سرمایه‌داران قدرتمند ایالات متحده برای حمایت نکردن از جو بایدن در انتخابات آینده، مطلع کرده است.

وال‌استریت ژورنال بدون ارائه جزئیات بیشتر به نقل منابع آگاه نوشت که دونالد ترامپ، ایلان ماسک و نلسون پلتز، یک سرمایه‌دار دیگر امریکایی، همچنین درباره حمایت مالی از یک «پروژه مبتنی‌بر داده‌ها برای جلوگیری از تقلب در رای‌دهی» گفت‌وگو کرده‌اند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شش خبرنگار ایرانی از عربستان اخراج شد

ج مه 31 , 2024
شش خبرنگار ایرانی از عربستان اخراج شد رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعلام‌کرده که عربستان سعودی شش خبرنگار ایرانی را بازداشت و سپس اخراج کرده است. خبرگزاری همنوا: پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی روز چهارشنبه، ۹ جوزا، میگوید که عربستان سعودی شش خبرنگار این‌ […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.