هوای خنک و سرد مهمان ایران می شود !

هوای خنک و سرد مهمان ایران می شود !

همانطور که پیش بینی کردیم برای روزهای پایانی این هفته با وقوع کاهش محسوس دمای هوا شاهد هوایی بسیار خنک در مناطق مرکزی و نسبتاً گرمسیر کشور و هوایی نسبتاً سرد در سردسیرات خواهیم بود.

با وقوع این کاهش دما که میزان آن بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد می باشد ، دماهای بیشینه نسبت به این روزها تغییر قابل توجهی خواهد داشت و از این شرایط شبه تابستانی کاملاً خارج خواهیم شد !

این شرایط حداقل تا اواسط هفته آینده ادامه دارد و چند روزی را با هوایی دلچسب سپری خواهیم کرد. ایستگاه هواشناسی سراسری ایران

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشست خبری درپیوند به حمایت از پیام شیخ القران و الحدیث ملاهیبت الله آخوندزاده، به مناسبت عید سعید فطر

س آوریل 9 , 2024
نشست خبری درپیوند به حمایت از پیام شیخ القران و الحدیث ملاهیبت الله آخوندزاده، به مناسبت عید سعید فطر مجمع علما، متنفذین و نخبگان افغانستان، روز دوشنبه(۲۱ حمل ۱۴۰۳) در کابل «به حمایت از پیام ملاهیبت الله اخوندزاده، رهبرامارت اسلامی نشستی خبری دایر نمودند». این نشست که با حضور رسانه […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.