ترکیه و جاپان ۶۰ تن از کارمندان وزارت رسیدگی به حوادث را آموزش می‌دهند

ترکیه و جاپان ۶۰ تن از کارمندان وزارت رسیدگی به حوادث را آموزش می‌دهند

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث حکومت ا.ا.ا. اعلام کرده که ترکیه و جاپان ۶۰ کارمند تخنیکی این وزارت را در بخش مدیریت حوادث طبیعی تا سه سال آینده آموزش می‌دهند.

این وزارت با نشر خبرنامه‌ای گفته است که سازمان خیریه تیکای ترکیه و موسسه جایکای جاپان در جریان سفر یک هیات تخنیکی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث این گروه به ترکیه متعهد به آموزش کارمندان این وزارت شده اند.

در دیدار نمایندگان این سازمان‌ها با هیات مذکور، در مورد کمک‌های بشردوستانه و وسایل تخنیکی نیز بحث شده است و آن‌ها در بخش مدیریت حوادث طبیعی وعده همکاری همه جانبه داده اند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برای بیش از هزار خانواده نیازمند در فراه کمک توزیع شد

س آوریل 9 , 2024
برای بیش از هزار خانواده نیازمند در فراه کمک توزیع شد مسوولان محلی در ولایت فراه از توزیع کمک برای یک‌هزار و ۲ خانواده نیازمند در ولسوالی‌های لاش‌وجوین و خاکسفید این ولایت خبر داده‌اند. به گفته‌ی مسوولان این کمک‌ها از سوی برنامه جهانی غذا(WFP) زیر چتر نظارت ریاست انکشاف دهات […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.