مقام‌های صحی و اتحادیه‌‌ی خبرنگاران غزه اعلام کرده‌اند که دو خبرنگاران فلسطینی در یک حمله‌ی هوایی اسرائیل کشته شدند و‌ حمزه رجب، یک خبرنگار دیگر در این انفجار زخمی شده است.

مقام‌های صحی و اتحادیه‌‌ی خبرنگاران غزه اعلام کرده‌اند که دو خبرنگاران فلسطینی در یک حمله‌ی هوایی اسرائیل کشته شدند و‌ حمزه رجب، یک خبرنگار دیگر در این انفجار زخمی شده است.

این اتحادیه گفته که این دو خبرنگار کشته‌شده یکی آن حمزه الدحدوح و دیگر آن مصطفی ثریا، می‌باشد.

به‌گزارش رویترز، این خبرنگاران روز (یک‌شنبه، ۱۷ جدی سال روان) در حمله‌ی هوایی اسرائیل در نزدیکی رفح در جنوب غزه کشته و زخمی شده‌اند.

براساس گزارش این رسانه، هر سه نفر خبرنگار آزاد بودند و شبکه‌ی الجزیره نیز کشته‌شدن این دو خبرنگار را در غزه تأیید کرده است.

گفتنی است که جنگ اسرائیل و حماس یکی از مرگ‌بارترین جنگ‌ها برای خبرنگاران بوده است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

از قاچاق ۱۱ لک ریال به ایران در مرز اسلام‌قلعه قلعه جلوگیری شد

ج فوریه 9 , 2024
از قاچاق ۱۱ لک ریال به ایران در مرز اسلام‌قلعه قلعه جلوگیری شد منابع از مرز اسلام قلعه به ندای بلوچ می‌گویند که از قاچاق ۱۱ لک ریال به ایران جلوگیری شده است. براساس گفته‌های منابع دوتن که می خواستند یک میلیون و صد هزار ریال را به گونه قاچاقی […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.