قاتلان ملت برای ملت اشک تمساح میریزند.

قاتلان ملت برای ملت اشک تمساح میریزند.

 قاتلان مردم کابل، طراحان فاجعه جنبش روشنایی، مزدوران دوره اشغال،غاصبین و غارتگران، خائنین ملی که در طول تاریخ، برای منفعتشخصی و رسیدن به هواهای نفسانی شان، هرنوع خیانت و معاملهننگین را در حق مردم زحمتکش و عزتمند هزاره مرتکب شده اند. وبا راه اندازی شعار جنوسایتنسل کشی هزاره، بی شرمانه برای مردمشریف هزاره اشک تمساح می ریزند.

خوشبختانه مردم عزتمند افغانستان دیگر فریب این جاه طلبان وخیانت کاران را نخواهند خورد.

خیانت کاران و مفسدین فی الارض باید بدانند که این شعار هایکذایی و ادعا های پوچ و بی اساس، تحت نام نسل کشی مردم هزاره،نمی توانند مانع از اجرای عدالت انتقالی شود. ملت بزرگ افغانستانخواهان تضمین و اجرای عدالت انتقالی در محاکم بین المللی است.

اینک طومار هزاران زن بیوه و اطفال یتیم و فقرای مغاره نشین درولایت باستانی بامیان قوم شریف هزاره جهت عدالت خواهی و بهمحاکمه کشاندن سیاسیون فاسد و دزدانی که حتا نان دسترخوانمردم را نیز ربوده اند و از خون مردم و پول بیت المال در خارج از کشورعلیه منافع ملی، صلح و ارامش مردم به اعمال بیشرمانه خود ادامهمیدهند. به حمایت و خواست تمام مردم صلح دوست افغانستان ترتیبو راجستر خواهد شد.

تیکه دادان قومی، بار دیگر با کمال وقاحت شعار ژنوسایت  “نسلکشی هزارهرا به راه انداخته اند و می خواهند با این دروغ ننگینمردم افغانستان را فریب  و توجه جامعه جهانی را جلب به خودشان جلبنمایند.

اما خوشبختانه، اجماع ملی استقلال و صلح افغانستان که متشکل ازتمام اقوام افغانستان است و با توجه به نفوذی که اجماع ملی در سراسرافغانستان دارد و به مدت دوازده سال هست که برای حمایت از جهاد بر حق و بی سابقه در جهان معاصر اسلام و بشریت و همچنان برای خاتمهاشغال، تقریب مذاهب و وحدت مردمی فعالیت وسیع و گسترده داشته و دارد، به صراحت تمام این حرکت های فریبنده و تفرقه افکنانه را دروغو موضوعجنوسایترا اخبار بی اساس و توطئه بزدلانه ای دشمنانخارجی و مزدوران داخلی اش می داند.

اجماع ملی، طی این دوازده سال، ارتباطات وسیع و گسترده با همه یاقوام بخصوص با قوم شریف هزاره و نهاد های شیعی داشته و دارد،لذا روابطی که با مردم عزتمند هزاره دارد.

قاطعانه موضوع نسل کشی هزاره را رد و طراحان این حرکت کذایی رامحکوم می کند.

اجماع ملی باور دارد که نه تنها در سطح قوم، بلکه حتا در سطح فامل وبه صورت فردی مسئله نسل کشی وجود ندارد و هیچ هزاره ای بجرم هزارهبودن کشته نشده است. لذا این حرکت جهت تخریب افکار عامه و برایپیش برد منافع چندتا تیکه دار قومی انجام می شود.

مردم شریف هزاره هوشیار و بیدارند که این حرکت ها، به کمکاستخبارات منطقه ای، توسط تیکه داران قومی صورت می گیرند.

تیکه دارن قومی، برای رسیدن به منافع شخصی شان در طول تاریخ،قوم زحمت کش و سرفراز هزاره را قربانی کرده اند و اکنون هم تلاشدارند که با شعارهای فریبنده شان، به این قوم با شرف آسیب بزنند

مردم هزاره اما، باور دارند که این شعار های دروغین که توسط دشمنانمردم افغانستان و مزدوران داخلی اش سر داده می شوند، باید در نطفهخشک و از بین برده شود.

زیرا مردم می دانند که این حرکت های شوم برای در یافت پول، گرفتنپروژه ها و در خواست های پناهندگی و برای در یافت ویزه ممالکغربی صورت می گیرند

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفافیت در روند توزیع پاسپورت در ولایت هرات.

س ژانویه 30 , 2024
شفافیت در روند توزیع پاسپورت در ولایت هرات. آمریت پاسپورت ولایت هرات روزانه ۱۵۰۰ جلد پاسپورت را بصورت آنلاین توزیع می نماید. مولوی محمدحسین “رحیمی” آمر پاسپورت ولایت هرات میگوید: به اساس هدایت مرکز روزانه بالاتر از ۱۵۰۰ جلد پاسپورت واسناد های هموطنان در امریت پاسپورت  طی مراحل شده و […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.