یک‌ جوان در جوزجان مراسم عروسی خود را با راه اندازی یک برنامه علمی تحت عنوان ازدواج از دیدگاه اسلام جشن گرفت.

یک‌ جوان در جوزجان مراسم عروسی خود را با راه اندازی یک برنامه علمی تحت عنوان ازدواج از دیدگاه اسلام جشن گرفت.

در این برنامه مراسم به هدف تغییر فکری جوانان ،کاهش مصارف طویانه و مزایای ازدواج از دیدگاه اسلام کاهش مهریه طویانه ، مصارف اضافی عروسی و ترویج ازدواج ها مطابق سنت رسول الله ص به هماهنگی و همکاری ریاست امربالمعروف و نهی عن المنکر این ولایت برگزار گردید.

شماری از علمای دینی جوزجان، برگزاری چنین برنامه ها را در مراسم های عروسی باعث تشویق جوانان و خانواده ها بخاطر برگزاری عروسی ها مطابق سنت رسول الله ص سودمند عنوان می نمایند.

در همین حال، شماری باشندگان جوزجان برگزاری چنین برنامه ها را در مراسم های عروسی در راستای کاهش مصارف عروسی و مزایای ازدواج از دیدگاه اسلام استقبال نموده

از سایر جوانان میخواهند تا جشن های عروسی خود همانند این مراسم برگزار نمایند تا در این زمینه بیشتر از قبل فرهنگ سازی گردد.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حقمل: کار پروژه‌های نیمه‌کاره بانک جهانی به‌زودی در کشور آغاز می‌شود.

چ دسامبر 6 , 2023
حقمل: کار پروژه‌های نیمه‌ کاره بانک جهانی به‌زودی در کشور آغاز می‌شود. قرار است کار ۴۵ پروژه بانک جهانی که در کشور متوقف شده بودند، از سرگرفته شود. به گفته‌ی احمد ولی حقمل سخنگوی وزارت مالیه، دفتر بانک جهانی تا آغاز سال ۲۰۲۴ در افغانستان فعال و پول این پروژه‌ها […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.