بازگشت بیش از یک هزار مهاجر اهل افغانستان از ایران

بازگشت بیش از یک هزار مهاجر اهل افغانستان از ایران

در ادامه بازگشت مهاجرین اهل افغانستان از کشور‌های همسایه به ویژه ایران و پاکستان، وزارت امور مهاجرین و عودت کننده‌گان حکومت سرپرست از بازگشت بیش از یک هزار مهاجر اهل افغانستان از ایران خبر داده است.

این وزارت روز پنج‌شنبه،سی‌ام قوس در صفحه ایکس اعلام کرده است که یک هزار ۷۵۱ پناهجوی اهل افغانستان مقیم ایران وارد کشور شدند.

وزارت امور مهاجرین به نقل از مسوولان مرز اسلام قلعه ولایت هرات افزوده است که مهاجرین یاد شده روز چهارشنبه(۲۹ قوس) از طریق این مرز دوباره به کشور برگشت نمودند.

این وزارت تصریح کرده است که مهاجرین یاد شده به طور داواطلبانه از کشور ایران دوباره به افغانستان برگشت نمودند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وزارت امور خارجه‌ی امریکا یک بسته‌ی کمک نظامی ۲۵۰ میلیون دالری به اوکراین را اعلام کرده است.

پ دسامبر 28 , 2023
وزارت امور خارجه‌ی امریکا یک بسته‌ی کمک نظامی ۲۵۰ میلیون دالری به اوکراین را اعلام کرده است. این آخرین بسته‌ی کمکی امریکا به اوکراین است، تا زمانی که کنگره، درخواست بودجه‌ی دولت بایدن برای اوکراین را تأیید کند. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه‌ی امریکا در بیانیه‌ای بیان داشته است که […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.