اداره مبارزه با تروریسم ایالت خیبرپختونخوای پاکستان می‌گوید در سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۸۴ پولیس در این ایالت کشته و ۴۰۸ پولیس دیگر زخمی شده‌اند.

اداره مبارزه با تروریسم ایالت خیبرپختونخوای پاکستان می‌گوید در سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۸۴ پولیس در این ایالت کشته و ۴۰۸ پولیس دیگر زخمی شده‌اند.

این اداره روز پنجشنبه، هفتم جدی در گزارشی نوشت در این سال ۷۲۶ «تروریست» را بازداشت کرده است.

در گزارش آمده است که در این سال در مجموع دو هزار و ۲۴ عملیات اطلاعاتی «علیه تروریست‌ها و زورگیران» در خیبرپختونخوا انجام شده است.

این اداره گفته در این سال یک‌هزار و ۹۳ نفر «به تروریسم و اخاذی» متهم شده‌اند.

روزنامه دان روز پنجشنبه، هفتم جدی گزارش داد که اداره مبارزه با تروریسم خیبر پختونخوا بر نیاز بهبود امنیت در سراسر این ایالت، به ویژه در مناطق هم‌مرز با افغانستان، برای برگزاری انتخابات عمومی در هشتم فبروری تاکید کرده است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هند از پاکستان خواست تا بنیانگذار لشکر طیبه را تحویل دهد

ش دسامبر 30 , 2023
هند از پاکستان خواست تا بنیانگذار لشکر طیبه را تحویل دهد وزارت خارجه هند از حکومت موقت پاکستان خواسته تا حافظ سعید، بنیان‌گذار لشکر طیبه را به این کشور تحویل دهد. آریندام‌ باغچی، سخن‌گوی وزارت خارجه هند در یک نشست خبری گفته که چند هفته پیش از پاکستان خواسته شده […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.