اداره سره میاشت به ۲۶۰۰ تن از زنان بیوه و یتیم کمک نقدی کرد

اداره سره میاشت به ۲۶۰۰ تن از زنان بیوه و یتیم کمک نقدی کرد

مسؤلان در جمعیت هلال احمر افغانی (سره ‌میاشت) می‌گویند که به ۲۶۰۰ تن از زنان بیوه و یتیم در کابل کمک نقدی کرده اند. به گفته آنان، این کمک‌ها از طرف صلیب سرخ بریتانیا صورت گرفته و برای هر فرد ۸۵۰۰ افغانی کمک شده است.

دریافت کنندگان این کمک‌ها هرچند از کمک اداره سره میاشت خرسند اند اما می‌گویند که برای آنان زمینه کار فراهم شود.

یکی از دریافت کنندگان کمک گفت: «تشکر از سره میاشت که همرای ما کمک کرد. در آینده می‌خواهیم که همرای ما بیشتر همکاری کند.»

مسؤلان این نهاد همچنان گفته اند که شماری از خانواده‌ها در ولایات ننگرهار، کندهار و هلمند نیز تحت پوشش کمک‌های نقدی این اداره قرار گرفته اند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعالیت امدادرسانی بنیاد داکتر نورزایی در هرات

د ژانویه 1 , 2024
فعالیت امدادرسانی بنیاد داکتر نورزایی در هرات به ادامه فعالیت‌های بنیاد خیریه داکتر عثمان نورزایی به کیلینک های دیابت این بنیاد در مناطق دل قرار و بادمرغان کمک صورت گرفت. این کمک‌ها که شامل دارو و تجهیزات طبی برای کیلینک ها و همچنان توزیع پول نقد برای بیماران بوده است […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.