پاکستان: تا اکنون بیش از ۲۵۷ هزار مهاجر به افغانستان بازگردانده شده‌اند

پاکستان: تا اکنون بیش از ۲۵۷ هزار مهاجر به افغانستان بازگردانده شده‌اند

پاکستان می‌گوید که بازگرداندن شهروندان خارجی غیرقانونی ادامه دارد و تا اکنون ۲۵۷ هزار و ۴۸۱ نفر به افغانستان بازگردانده شده‌اند.

به گزارش رسانه‌ دولتی رادیو پاکستان، هزار و ۱۹۵ نفر روز (سه‌شنبه، ۷ قوس) به افغانستان بازگردانده شده‌اند.

این رسانه نوشته است که بازگرداندن اتباع خارجی غیرقانونی، از جمله شهروندان افغانستان به وطن شان با «عزت و امنیت» ادامه دارد.

به گزارش رادیو پاکستان، کمپ‌های ترانزیتی در تمام ولسوالی‌های مختلف برای اسکان موقت مهاجران ایجاد شده است.

پاکستان ماه گذشته‌ میلادی برای مهاجران «غیرقانونی»، از جمله ۱.۷ میلیون شهروند افغانستان ضرب‌الاجل تعیین کرد که آن کشور را ترک کنند.

هفته‌ گذشته کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اعلام کرده بود که از زمان اعلام تصمیم دولت پاکستان مبنی بر اخراج مهاجران و پناهجویان «غیرقانونی» در سوم اکتوبر تا اکنون، ۳۷۴ هزار نفر از آن کشور وارد افغانستان شده‌اند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نعمانی به سفیر چین: در پروژه کابل جدید سرمایه‌گذاری کنید

ج دسامبر 1 , 2023
نعمانی به سفیر چین: در پروژه کابل جدید سرمایه‌گذاری کنید حمدالله نعمانی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی در دیدار با ژاو شینگ سفیر چین از سرمایه‌گذاران چینی خواسته تا در پروژه کابل جدید سرمایه‌گذاری کنند. بربنیاد خبرنامه وزارت شهرسازی و اراضی، او خواهان همکاری سفیر چین در ارتقای ظرفیت کارمندان […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.