سنوکرباز افغانستان به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی سنوکر راه یافت

سنوکرباز افغانستان به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی سنوکر راه یافت

صالح محمد محمدی، سنوکرباز کشور در رقابت‌های قهرمانی سنوکر جهان به دور حذفی راه یافت.

مسوولان در فدراسیون سنوکر می‌گویند که آقای محمدی با پیروزی در برابر دو نماینده از سویس و یک نماینده از منگولیا به دور بعد رقابت‌ها راه پیدا کرده است.

رقابت‌های قهرمانی سنوکر جهان در دوحه، پایتخت قطر برگزار شده که رییس خان سن‌زی و صالح محمد محمدی به نمایندگی از افغانستان حضور دارند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سازمان حفاظت از کودکان: مهاجرین برگشت‌کننده از پاکستان به افغانستان در خطر ابتلا به بیماری‌های جدی هستند.

ش نوامبر 18 , 2023
سازمان حفاظت از کودکان: مهاجرین برگشت‌کننده از پاکستان به افغانستان در خطر ابتلا به بیماری‌های جدی هستند. سازمان حفاظت از کودکان اعلام کرده است، هزاران مهاجر که در هفته‌های اخیر از پاکستان به افغانستان بازگشته‌اند، در خطر ابتلا به بیماری‌های جدی از جمله اسهالات رو‌به‌رو هستند. سازمان حفاظت از کودکان […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.