سازمان ملل میگوید زلزله‌زدگان هرات به کمک‌های فوری نیاز دارند

سازمان ملل میگوید زلزله‌زدگان هرات به کمک‌های فوری نیاز دارند

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور مهاجران می‌گوید که زلزله زدگان هرات هنوز هم به کمک‌های فوری نیاز دارند.

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور مهاجران با نشر اعلامیه‌ای گفته که با گذشت یک ماه از وقوع زلزله‌های ویرانگر در افغانستان، زلزله زدگان هنوز برای بهبودی زنده‌گی خود در تلاش هستند.

به گفته این سازمان، زلزله زدگان هرات به حمایت فوری نیاز دارند؛ زیرا در زلزله‌های یک ماه اخیر در این ولایت خانه‌ها ویران و هزاران نفر آواره شده‌اند.

گفتنی است که در زلزله‌های هرات حدود پنج هزار نفر کشته و زخمی شدند و نیز صدها خانه تخریب شدند.

قابل یادآوریست که بسیاری از زلزله‌زدگان هرات هنوز هم در زیر خیمه زندگی می‌کنند.

این‌ در حالیست که زلزله‌زدگان هرات از منظم نبودن کمک های داخلی و خارجی شکایت دارند و خواهان بیشتر شدن کمک های نهاد های خارجی و داخلی شده اند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نزدیک به 4 هزار مهاجر افغان از ترکیه اخراج شده و به افغانستان برگشتانده شده اند

س نوامبر 14 , 2023
نزدیک به 4 هزار مهاجر افغان از ترکیه اخراج شده و به افغانستان برگشتانده شده اند در ادامهٔ تشدید روند اخراج مهاجران افغان از پاکستان و ایران، ترکیه نیز نزدیک به 4 هزار مهاجر افغان را اخراج کرده است. وزارت مهاجرین و عودت‌ کنندگان حکومت در صفحهٔ ایکس‌ نوشته است […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.