دیدار سرپرست وزارت مهاجربن ا.ا.ا، از وضعیت عودت مهاجران در مرز اسلام‌قلعه

دیدار سرپرست وزارت مهاجربن ا.ا.ا، از وضعیت عودت مهاجران در مرز اسلام‌قلعه

سرپرست وزارت مهاجرین و عودت‌کننده‌‌های حکومت سرپرست در سفر به ولایت هرات از وضعیت عودت مهاجران در مرز اسلام‌قلعه دیدن کرد.

هدف سفر وی به ولایت هرات، بازدید از مهاجران و رسیدگی به‌ چالش‌های آنان بوده است.

وی هم‌چنان در مرز اسلام قلعه در بازدید از روند عودت مهاجرانی‌که از کشور ایران به هرات می‌آیند، با مهاجرین بازگشت‌کننده به کشور از نزدیک دیدن کرد.

قابل ذکر است که سرپرست وزیر مهاجرین کشور، از کشور‌های همسایه خواست تا با مهاجران افغان برخورد نیک داشته باشند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کمک ۳۰۰میلیون افغانی رییس بنیاد عزیزی به برگشته‌های اجباری از پاکستان

ش نوامبر 11 , 2023
کمک ۳۰۰میلیون افغانی رییس بنیاد عزیزی به برگشته‌های اجباری از پاکستان میرویس عزیزی، تاجر افغان و ریيس بنیاد عزیزی در شبکه‌ی اجتماعی X از کمک ۳۰۰میلیون افغانی به برگشته‌های پاکستان خبر داده است. عزیزی بیان داشته که این کمک‌ها شامل مواد خوراکی و لباس زمستانی می‌باشد. وی افزوده که برای […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.