تیم فوتبال اتحاد قهرمان لیگ برتر فوتبال ولایت بادغیس شد

تیم فوتبال اتحاد قهرمان لیگ برتر فوتبال ولایت بادغیس شد

رقابت های لیگ برتر فوتبال ولایت بادغیس که از تاریخ 24 ثور سال روان با اشتراک 10 تیم به صورت رفت و برگشت از سوی فدراسیون فوتبال ولایت بادغیس برگزار شده بود

در نهایت این تیم فوتبال “اتحاد” بود که با عملکرد فوق العاده و کسب 44 امتیاز قهرمان مسابقات شد. همچنین تیم فوتبال “پیروزی” با کسب 37 امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرده و مقام سومی نیز به تیم فوتبال “حماسه” رسید.

قابل یاد آوریست که جام اخلاق نصیب تیم فوتبال “آزاد” شد.

گفتنیست که در مراسم اختتامیه بهترین های این مسابقات از سوی فدراسیون فوتبال ولایت بادغیس مورد تقدیر قرارگرفته و جوایز همراه با لوح سپاس و تحایف ورزشی اهداء گردید.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار رئیس اداره آهن با همتای ازبکستانی

پ نوامبر 9 , 2023
دیدار رئیس اداره آهن با همتای ازبکستانی رییس اداره راه آهن با نازلوف ظفر قیاسویچ رییس اداره راه آهن ازبکستان در بلخ دیدار کرد. وی در این بازدید از طرف ازبکستانی خواست تا در بازسازی قسمت های آسیب دیده خط آهن حریطان – مزار شریف را همکاری کند. در عین […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.