پیروزی تاریخی تیم ملی کریکت افغانستان در برابر انگلیس

پیروزی تاریخی تیم ملی کریکت افغانستان در برابر انگلیس

تیم ملی کریکت افغانستان در یک پیروزی تاریخی توانست در سومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۳ برای اولین بار در برابر تیم قدرتمند انگلیس با اختلاف ۶۹ امتیاز (دوش) پیروز شود. این بازی در دهلی نو، پایتخت هند برگزار شده بود.

تیم ملی انگلیس برنده قرعه شد و توپ‌اندازی را انتخاب کرد. افغانستان که در آغاز توپ‌زنی کرد، با از دست دادن تمام بازیکنانش در آخرین آور (دور) ۲۸۴ امتیاز به دست آورد و هدف ۲۸۵ امتیاز را برای انگلستان تعیین کرد.

اما انگلیس با از دست دادن تمام بازیکنان خود در آور (دور) ۴۱ تنها توانست ۲۱۵ امتیاز بگیرد و نتوانست به هدف تعیین شده برسد.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت بیش از 2 هزار واحد خانه برای آسیب دیدگان زمین‌لرزه‌ های ولایت هرات

چ اکتبر 18 , 2023
ساخت بیش از 2 هزار واحد خانه برای آسیب دیدگان زمین‌لرزه‌ های ولایت هرات رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات می‌گوید کار ساخت خانه‌های معیاری و شهرک برای آسیب‌دیدگان زلزله‌های هرات در قریه سیاه آب ولسوالی زنده‌جان ولایت هرات، آغاز شده است که قرار است ۲۱۴۶واحد خانه برای ۲۰قریه، به آسیب […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.