مولوی حیات الله مهاجر به حیث معاون والی هرات تعین شده است

مولوی حیات الله مهاجر به حیث معاون والی هرات تعین شده است

قرار است مولوی مهاجر امروز به همکارانش به حیث معاون مقام ولایت معرفی و به جای مولوی عبدالقیوم روحانی به کار آغاز نماید.

در همین حال ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی در صفحه تویتر خود نگاشته است

که مولوی عبدالقیوم روحانی معاون قبلی ولایت هرات به اساس حکم عالیقدر امیرالمومنین به حیث معاون ولایت نیمروز تعین گردیده است.

گفتنی است که حیات الله مهاجر قبل از این در بست های معینیت نشرات و شاروالی هرات کارکرده است

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روسیه ۲۷ تن کمک بشردوستانه به غزه می‌فرستد

پ اکتبر 19 , 2023
روسیه ۲۷ تن کمک بشردوستانه به غزه می‌فرستد وزارت شرایط اضطراری روسیه روز پنجشنبه(۲۷ میزان) اعلام کرد که این کشور ۲۷ تن کمک بشردوستانه را از طریق مصر میان غیرنظامیان ساکن در منطقه محاصره شده نوار غزه توزیع خواهد کرد. یک مسئول ارشد این وزارتخانه در همین راستا تصریح کرد: […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.