حنفی در دیدار با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد: امیدواریم سوءتفاهم ها میان امارت اسلامی و جامعه بین‌المللی حل شود

حنفی در دیدار با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد: امیدواریم سوءتفاهم ها میان امارت اسلامی و جامعه بین‌المللی حل شود

عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرا، در دیدار با فریدون سنرلی اوغلو، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد، بر حل مسایل از راه گفت‌وگو تاکید کرده و نشست میان مسوولان امارت اسلامی و سازمان ملل را سودمند دانسته است.

براساس خبرنامه ارگ آقای حنفی در این دیدار گفته که “ما امیدواریم با ماموریت شما سوءتفاهم‌ها میان امارت اسلامی و جامعه بین‌المللی حل شود.”

بربنیاد خبرنامه ارگ فریدون سنرلی اوغلو گفته که تلاش می‌کند تا “سوءتفاهم” میان جامعه بین‌المللی و امارت اسلامی برطرف شود

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یورش شبانه پولیس پاکستان به پناهجویان افغان

س اکتبر 24 , 2023
یورش شبانه پولیس پاکستان به پناهجویان افغان منابع محلی اعلام کردند در ادامه سرکوب پناهجویان افغان، پولیس پاکستان جستجوی خانه‌به‌خانه را شروع کرده، شبانه وارد خانه‌ها پناهجویان شده و آن‌ها را به زندان می‌برند. دولت پاکستان در ضرب‌الاجلی یک‌ماهه از تمام پناهجویان و اتباع افغانستان که فاقد مدرک قانونی اقامتی […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.