تداوم میان‌جگری قطر به هدف کاهش تنش‌ها در غزه

تداوم میان‌جگری قطر به هدف کاهش تنش‌ها در غزه

میان‌جیگری قطر برای گفت‌وگوها میان اسراییل و فلسطین به هدف کاهش تنش‌ها در غزه ادامه دارد.

قطر از سه هفته به این‌سو با مقام‌های حماس و اسراییل برای ترویج صلح و آزادی بیش از ۲۰۰ گروگان حماس و دیگر افراد در غزه گفت‌وگو می‌کند.

این میان‌جیگری‌ها پس از آن صورت گرفته که اسراییل در سه هفته گذشته حمله‌های‌اش را به غزه شدت بخشیده است.

مقام‌های بهداشتی فلسطین می‌گویند که ۷هزار فلسطینی در پی حمله‌های اسراییل در غزه کشته شده‌اند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۰ موتر کمک‌های مردمی ایران به هرات رسید

س اکتبر 31 , 2023
۱۰ موتر کمک‌های مردمی ایران به هرات رسید به تعداد 10 موتر کمک های مردمی ایران و جمعیت هلال احمر ایران به جمعیت هلال احمر افغانی در هرات رسید این کمک ها شامل مواد غذایی و غیر غذایی می‌باشد که قرار است جمعیت هلال‌احمر افغانی در هرات این کمک ها […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.