عواید ریاست ترانسپورت هرات افزایش یافته است

عواید ریاست ترانسپورت هرات افزایش یافته است

مسوولان در ریاست ترانسپورت هرات می‌گویند که عواید ۵ ماه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به عواید ۵ ماه اول سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

عبدالحنان سنگری مدیر مالی و اداری این ریاست می‌گوید که آنان ۱۲۹٫۱۱۸٫۸۳۸ میلیون افغانی را در ۵ ماه اول سال ۱۴۰۲ جمع آوری نموده و این مبلغ به تناسب سال گذشته افزایش داشته است.

وی می‌گوید سال گذشته این ریاست در ۵ ماه اول ۳۹٫۹۳۸٫۹۱۹ میلیون افغانی را جمع آوری نموده بود که نسبت به امسال ۹۰ میلیون افغانی افزایش را در عواید خویش داشته است.

مدیر مالی و اداری این ریاست می‌گوید که این عواید از درک منابع عایداتی این ریاست جمع آوری گردیده و به حساب عمومی دولت تحویل داده شده است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شمار جان باخته‌گان زمین‌لرزه در مراکش به بیش از دو هزار و ۸۰۰ تن رسید

س سپتامبر 12 , 2023
شمار جان باخته‌گان زمین‌لرزه در مراکش به بیش از دو هزار و ۸۰۰ تن رسید  رسانه‌های بین‌المللی سه روز پس از وقوع زمین‌لرزه مرگبار در مراکش، گزارش دادند که شمار جان باخته‌گان این زمین‌لرزه به دو هزار و ۸۶۲ تن رسیده است. سی‌بی‌اس‌نیوز، دوشنبه‌شب، ۱۱ سپتامبر، به نقل از منابع […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.