یک تیم از داکتران وزارت صحت عامه جهت تداوی بیماران چشم وارد ولایت بدخشان گردیدند

یک تیم از داکتران وزارت صحت عامه جهت تداوی بیماران چشم وارد ولایت بدخشان گردیدند

فیض آباد،15اسد1402

گروهی از داکتران چشم وارد ولایت بدخشان شده و قرار است افرادی را که بیماری چشم دارند را به گونه رایگان تداوی کنند.

داکتر همایون “فروتن” رئیس شفاخانه ولایتی، ولایت بدخشان می گوید: یک تیم هفت نفره از متخصصین چشم وزارت صحت عامه به تاریخ 14اسد سال جاری به شفاخانه مرکزی این ولایت آمده اند
و قرار است خدمات وعملیات های چشم(کترکت)را به طور رایگان برای شهروندانی که به بیماری های چشم مبتلا هستند انجام دهند.

قرار است این داکتران به مدت 15روز در شفاخانه ولایتی شهر فیض آباد مرکز ولایت بدخشان وظیفه انجام دهند و افرادی را که بیماری چشم دارند را تداوی نمایند.

این در حالیست که وزارت صحت عامه کشور همچون تیم های متشکل از داکتران چشم را همزمان به چندین ولایت دیگر نیز اعزام نموده اند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مارگزیدگی در دایکندی جان یک مرد را گرفت

ی آگوست 6 , 2023
مارگزیدگی در دایکندی جان یک مرد را گرفت دفتر رسانه‌های فرماندهی امنیه‌ی دایکندی، با پخش اعلامیه‌ای از جان‌باختن یک مرد در نتیجه‌ی مارگزیدگی، خبر داده است. در اعلامیه آمده که این رویداد، در روستای «سرتمران» ولسوالی کیتی این ولایت، رخ داده است. در اعلامیه نوشته شده که این مرد «قربان» […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.