موسسه مطالعاتی اسرائیلی: ایران در پی کنترل بخش‌هایی از صنابع نظامی روسیه است

موسسه مطالعاتی اسرائیلی: ایران در پی کنترل بخش‌هایی از صنابع نظامی روسیه است

یک مؤسسه مطالعاتی #اسرائیل که در زمینه چالش‌های امنیتی در مرز شمالی این کشور تحقیق می‌کند، در تازه‌ترین گزارش خود نوشت که جمهوری اسلامی ایران به ‌دنبال «کنترل بخش‌های کلیدی در صنایع نظامی سوریه است».

«مرکز تحقیقات و آموزش آلما» روز چهارشنبه، ۱۱ اسد، گزارش داد که سوریه با وجود قولی که در طول جنگ داخلی این کشور در خصوص از بین بردن تسلیحات شیمیایی داده بود، به کار به روی پروژه‌های مختلف در این زمینه ادامه داده و ایران نیز اکنون شریک این فعالیت‌ها است.

به نوشته روزنامه جروزالم‌پست در روز چهارشنبه، مرکز آلما معتقد است که ایران در دوره اخیر از مراکز شیمیایی سوریه در طرح‌های تولید سلاح‌های پیشرفته، از جمله موشک و راکت و تجهیز سازمان لبنانی حزب‌الله به آن، هرچه بیشتر استفاده کرده است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۰ مورد جدید و دو‌ مرگ ناشی از بیماری کانگو طی یک هفته در افغانستان ثبت شد

ج آگوست 4 , 2023
۱۰ مورد جدید و دو‌ مرگ ناشی از بیماری کانگو طی یک هفته در افغانستان ثبت شد سازمان صحی جهان گزارش تازه‌اش در مورد وضعیت صحی افغانستان را منتشر کرد. گزارش این سازمان که حاوی افزایش شیوع تب خونریزی‌ دهنده کانگو (CCHF) در کشور است، روز پنج‌شنبه، ۱۲ اسد، نشر […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.