ماموران اف‌بی‌آی فرد مظنون به تهدید بایدن را کشتند

ماموران اف‌بی‌آی فرد مظنون به تهدید بایدن را کشتند

پولیس فدرال امریکا (FBI) در بیانیه‌ای اعلام کرده است که فرد مسلح مظنون به تهدید جو بایدن، رییس جمهور امریکا، در یوتا پس از تیراندازی کشته شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس فرد مظنون به نام کریگ دلیو رابرتسون، روز چهارشنبه، ۹ آگست ساعاتی پیش از ورود بایدن به ایالت یوتا توسط گلوله اف‌بی‌آی جان باخته است.

دو منبع به این رسانه گفته که رابرتسون هنگام تیراندازی پولیس، مسلح بوده است.

این شهروند یوتا پیش از ورود بایدن به این ایالت در یک پست آنلاین گفته بود، خبر شده که رییس‌ جمهور به شهرشان می‌آید و براساس اسناد دادگاه وی پس از این‌ گفته‌اش لباس استتاری‌اش را بیرون کرده و گرد و غبار تک‌تیراندازش را می‌زدوده است.

گزارش شده که رابرتسون در پست دیگرش شعار معروف دونالد ترمپ، رییس جمهور پیشین امریکا «Make America Great Again» را منتشر کرده است.

رابرتسون علاوه بر این، روز سه‌شنبه به دو فقره جنایت دیگر نیز متهم شده بود.

با این حال، تا کنون جزییات بیشتر در مورد این رویداد منتشر نشده است.

این رویداد در حالی اتفاق می‌افتد که دونالد ترمپ، رییس جمهور پیشین امریکا در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اسن کشور به اتهام‌ چندین جرم، دادگاهی شده، موردی که تا کنون با نارضایتی وی و هوادارانش همراه بوده است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کیم رییس کل ستاد ارتش کوریای شمالی را برکنار کرد

پ آگوست 10 , 2023
کیم رییس کل ستاد ارتش کوریای شمالی را برکنار کرد کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی یکی از جنرالان ارشد ارتش این کشور را برکنار کرد و به نظامیانش دستور داد تا برای وقوع احتمالی جنگ آماده‌گی‌ بیشتر بگیرند. رویترز گزارش داده که رهبر کوریای شمالی روز چهارشنبه، ۹ آگست، […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.