شش اسراییلی در حملهٔ مهاجم فلسطینی زخمی شدند؛ مهاجم نیز کشته شد

شش اسراییلی در حملهٔ مهاجم فلسطینی زخمی شدند؛ مهاجم نیز کشته شد

پولیس اسراییل روز سه‌شنبه اول آگست (۱۰ اسد) گفت که یک مهاجم فلسطینی بر گروهی از اسراییلی‌ها در کرانهٔ غربی گلوله‌باری کرد که در اثر آن شش اسراییلی زخمی شدند و فرد مهاجم نیز به ضرب مرمی یک افسر پولیس کشته شد.

فلسطینی‌ها از اوایل سال ۲۰۲۲ به اینسو، اسراییلی‌ها را در کرانهٔ غربی هدف حملات قرار داده اند و در عین حال،‌ عساکر اسراییلی در جوامع فلسطینی از خشونت کار گرفته اند.

در همین حال، وزارت صحت فلسطین گفته است که فرد مهاجم، مهند محمد المزرعه ۲۰ ساله، توسط ”مرمی اشغالگر” کشته شده است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حسین امیر عبداللهیان در دیدار با وزیر خارجه سوریه گفته است که اسراییل منبع اصلی بی ثباتی در خاورمیانه است

چ آگوست 2 , 2023
حسین امیر عبداللهیان در دیدار با وزیر خارجه سوریه گفته است که اسراییل منبع اصلی بی ثباتی در خاورمیانه است حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در یدار با فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه گفته است که اسراییل منبع اصلی بی‌ثباتی در خاورمیانه است. وزارت خارجه ایران در یک خبرنامه گفته […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.