تهدید ترامپ: سراغ من بیایید سراغتان می‌آیم

تهدید ترامپ: سراغ من بیایید سراغتان می‌آیم

دونالد ترامپ یک روز بعد از اظهار بی‌گناهی در دادگاه تفهیم اتهامش بابت تلاش برای ابطال نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ به صورت مبهم، مسئولان این پرونده را تهدید کرد.

ترامپ روز پنجشنبه در دادگاه تفهیم اتهام، چهار اتهام مطرح‌شده علیه او در پرونده تلاش برای ابطال نتیجه انتخابات را رد کرد.

به ترامپ دستور داده شده بود از صحبت کردن در خصوص این پرونده با هیچ یک از شاهدان بدون حضور یک نماینده حقوقی خودداری کند.

با وجود این ترامپ روز جمعه در پستی در شبکه اجتماعی اش موسوم به «تروث‌سوشال» نوشت: «اگر سراغ من بیایید، سراغ شما خواهم آمد.»

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عمران‌خان: اظهارات بوتو درباره اقدام نظامی پاکستان در افغانستان احمقانه است

ش آگوست 5 , 2023
عمران‌خان: اظهارات بوتو درباره اقدام نظامی پاکستان در افغانستان احمقانه است عمران‌خان نخست وزیر پیشین پاکستان، امارت اسلامی را «بهترین گزینه» در برابر داعش توصیف کرد و اظهارات بوتو درباره اقدام نظامی در افغانستان را «احمقانه» خواند. ای در حالی است که پیش از این وزیر خارجه پاکستان هشدار داده […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.