برگزاری نمایشگاهی قزاقستان و خوشبینی سرمایه‌گذاران کشور

برگزاری نمایشگاهی قزاقستان و خوشبینی سرمایه‌گذاران کشور

وزارت صنعت و تجارت می‌گوید در نمایشگاه که قرار است تا دو روز دیگر در قزاقستان برگزار شود سرپرست این وزارت با شماری از بازرگانان اشتراک خواهند کرد.

سخنگوی این وزارت می‌افزاید هفتاد غرفه در این نمایش‌گاه به بازرگانان افغانستان اختصاص یافته است.

عبدالسلام جواد، سخنگوی وزارت صنعت و تجارت، میکوید در این نمایشگاه محصولات افغانستان از قبیل معادن، میوه خشک، میوه تازه، قالین، زعفران، صنایع دستی، نوشابه‌ها، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در هفتاد غرفه به نمایش گذاشته است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ارزش پول پاکستان در برابر اسعار خارجی٬ بار دیگر سقوط کرد

س آگوست 1 , 2023
ارزش پول پاکستان در برابر اسعار خارجی٬ بار دیگر سقوط کرد ارزش روپیه پاکستانی با اینکه اسلام آباد در این اواخر قرض های خارجی نیز بدست آورد٬ به روز دوشنبه بیشتر سقوط کرد. بانک مرکزی پاکستان می گوید قیمت روپیه یا کلدار دربرابر دالرامریکایی ۰.۰۷ فیصد سقوط کرد. به روز […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.