بالاآمدن سطح آب یک نهر در قندوز ۳۵ خانه‌ی مسکونی را تخریب کرده است

بالاآمدن سطح آب یک نهر در قندوز ۳۵ خانه‌ی مسکونی را تخریب کرده است

بالاآمدن سطح آب یک نهر در ولسوالی امام‌صاحب ولایت قندوز، ۳۵ خانه‌ی مسکونی را تخریب کرده‌ و ۱۵۰ خانواده را مجبور به ترک خانه‌های‌شان کرده‌ است.

باشندگان روستای «الف بیردی» و «نو‌آباد» ولسوالی امام‌صاحب روز (چهارشنبه، ۱۱ اسد) گفته‌اند که آب نهر «شاه روان» طی چند روز گذشته بالا آمده و به داخل خانه‌های آنان سرازیر شده است.

آنان می‌گویند که تمام وسایل‌شان زیر آب مانده و فقط توانسته‌اند خود را نجات دهند.

در عین حال مسئولان اداره‌ مبارزه با حوادث طبیعی در قندوز می‌گویند که در پی سرازیرشدن آب در منطقه‌ی نوآباد ولسوالی امام‌صاحب، ۲۳ خانه‌ مسکونی کاملا تخریب شده‌اند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دبیر امنیت اوکراین: هیچ ضرب‌الاجلی و پلانی برای ضدحمله اوکراین وجود ندارد

پ آگوست 3 , 2023
دبیر امنیت اوکراین: هیچ ضرب‌الاجلی و پلانی برای ضدحمله اوکراین وجود ندارد دانیلوف، دبیر شورای امنیت اوکراین تائید کرده است که تاهنوز هیچ مهلتی و پلانی برای ضدحمله این کشور علیه روسیه وجود ندارد. در همین حال پیش از این، وزیر دفاع اوکراین، الکسی رزنیکوف، اعلام کرده بود که حمله‌ی […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.