۱۳ گردشگر روسی به هرات سفر کردند

۱۳ گردشگر روسی به هرات سفر کردند

سیزده تن از گردشگران روسی که برای دیدار آبدات تاریخی و جاهای دیدنی هرات به این ولایت سفر نمودند با سرپرست ریاست اطلاعات وفرهنگ هرات دیدار کردند.

مولوی حمید الله غیاثی آمر فرهنگ وهنر و سرپرست اطلاعات وفرهنگ هرات به ندای بلوچ می گوید امارت اسلامی تلاش دارد تا با فراهم سازی سهولت ها برای گردشگران صنعت گردشگری را رشد دهد.

مولوی غیاثی در این دیدار می گوید که هر گردشگری که به هرات سفر کند مهمان ما است و از وی میزبانی خواهیم کرد

آقای غیاثی می گوید که به آمدن امارت اسلامی فرصت گردشگری در تمام ولایات کشور ما فراهم شده است

در ادامه مولوی رحمت الله محمدی آمر گردشگری می گوید که رهنمایی های سفر از آدرس اطلاعات وفرهنگ هرات چاپ شده و به دسترس گردشگران قرار میگیرد تا توریستان بدون سر در گمی از آبدات تاریخی دیدن کنند.

با این حال برخی از گردشگران روسی می گویند که آنان در چندین ولایت سفر دارند و با تامین امنیت که حاکم شده می خواهند سفر کنند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری نمایشگاهی قزاقستان و خوشبینی سرمایه‌گذاران کشور

س آگوست 1 , 2023
برگزاری نمایشگاهی قزاقستان و خوشبینی سرمایه‌گذاران کشور وزارت صنعت و تجارت می‌گوید در نمایشگاه که قرار است تا دو روز دیگر در قزاقستان برگزار شود سرپرست این وزارت با شماری از بازرگانان اشتراک خواهند کرد. سخنگوی این وزارت می‌افزاید هفتاد غرفه در این نمایش‌گاه به بازرگانان افغانستان اختصاص یافته است. […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.