یک بنیاد خیریه برای 500 خانواده در ولسوالی قادس کمک توزیع کرد

یک بنیاد خیریه برای 500 خانواده در ولسوالی قادس کمک توزیع کرد

دفتر مطبوعاتی مقام ولایت بادغیس با پخش خبرنامه‌ای از توزیع کمک برای ۵۰۰ خانواده شهداء و معلولین در ولسوالی قادس این ولایت خبر داده است.

گفته می شود این کمک‌ها از سوی کشور ترکیه مساعدت گردیده و توسط بنیاد خیریه نصیر، برای خانواده‌های شهداء و معلولین توزیع گردیده است.

کمک‌های توزیع شده شامل آرد، برنج، روغن و دیگر مواد خوراکی بوده است.

هفته گذشته نیز این بنیاد در هماهنگی با ریاست شهداء و معلولین ولایت بادغیس برای ۵۰۰ خانواده در شهر قلعه‌نو مرکز ولایت این ولایت کمک توزیع نمود.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم فوتبال بارسلونا سه بر صفر ریال مادرید را شکست داد

ی جولای 30 , 2023
تیم فوتبال بارسلونا سه بر صفر ریال مادرید را شکست داد تیم فوتبال بارسلونا در یک دیدار دوستانه، در مقابل تیم فوتبال ریال مادرید پیروز شد. دیدار این دو تیم که ناوقت شنبه‌شب، ۳۰ جولای، در شهر تگزاس امریکا برگزار شده بود، مادریدی‌ها سه بر صفر بازی را واگذار کردند. […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.