مالک توییتر شرکت متا را تهدید کرد

مالک توییتر شرکت متا را تهدید کرد

ایلان ماسک، مالک توییتر، شرکت متا را به علت راه‌اندازی شبکه اجتماعی «تردز» به شکایت حقوقی تهدید کرد.

شرکت «متا» می‌گوید که تنها ظرف کم‌تر از ۲۴ ساعت، بیش از ۳۰ میلیون کاربر به پلتفرم «تردز» متا پیوسته‌اند.

راه‌اندازی شبکه اجتماعی«تردز» که از طریق اینستاگرام، قابل دسترسی است، باعث ایجاد رقابت جدید بین مارک زاکربرگ، مالک متا و ایلان ماسک، مالک توییتر شده است.

ایلان ماسک تویتر را ۴۴ میلیارد دالر خرید و اکنون مارک زاکربرگ میلیادر جهان را بخاطر ساخت برنامه مشابه متقلب خواند.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جسد خبرنگار مکزیکی چند روز بعد از حمله به منزلش پیدا شد

ی جولای 9 , 2023
جسد خبرنگار مکزیکی چند روز بعد از حمله به منزلش پیدا شد جسد لوئیز مارتین سانچز، خبرنگار یک روزنامه مکزیکی که چند روز پیش از خانه‌اش ربوده شده بود در ایالت «نایاریت» این کشور پیدا شده است. این خبرنگار ۵۹ سال داشت و در روزنامه «لا خودرندا» مشغول به فعالیت […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.