توقیف یک نفتکش ایرانی به اتهام انتقال غیر‌قانونی نفت در آب‌های ساحلی اندونزی

توقیف یک نفتکش ایرانی به اتهام انتقال غیر‌قانونی نفت در آب‌های ساحلی اندونزی

گارد ساحلی اندونزی از توقیف حمل و نقل غیر‌قانونی نفت توسط یک نفتکش ایرانی در سواحل اندونزی خبر داد.

روز( سه‌شنبه،۲۰سرطان)، گارد ساحلی اندونزی اعلام کرد یک نفتکش با پرچم ایران را که متهم به انتقال غیرقانونی نفت خام بوده توقیف کرده است.

بر بنیاد گزارش‌ها، این نفتکش که آرمان ۱۱۴ نام دارد حامل حدود ۲۷۲ هزار تن نفت خام سبک بوده و می‌خواست به طور غیرقانونی بار خود را به یک کشتی دیگر با پرچم کامرون منتقل کند.

توقیف نفتکش‌های ایرانی توسط دولت اندونزی در سال‌های گذشته نیز سابقه داشته است. این کشور در سال ۲۰۲۱ یک نفتکش متعلق به ایران به نام «هورس» را به اتهام جابجایی غیرقانونی نفت در آب‌های استان غربی کالیمانتان خود توقیف کرده بود.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زیلینسکی: حضور اوکراین ناتو را قویتر خواهد کرد

چ جولای 12 , 2023
زیلینسکی: حضور اوکراین ناتو را قویتر خواهد کرد ولادمیر زیلینسکی،‌ رییس جمهور اوکراین، ۱۱ جولای ( ۲۰ سرطان) در جریان سخنرانی در نشست پیمان اتلانتیک شمالی بار دیگر خواهان پیوستن با ناتو شد. زیلینسکی خطاب به سایر اعضای ناتو در لتوانیا گفت: “ناتو به اوکراین امنیت خواهد داد و اوکراین […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.