برگشت چهره‌های سیاسی و اعضای حکومت پیشین به کشور

برگشت چهره‌های سیاسی و اعضای حکومت پیشین به کشور

کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان می‌گوید که هفته گذشته ۱۵ تن از اعضای حکومت پیشین به شمول چهره‌های سیاسی و نظامی به کشور بازگشته‌اند.

احمد الله وثیق، سخنگوی این کمیسیون می‌افزاید که از آغاز فعالیت این کمیسیون تاکنون بیش از ۶۰۰ تن به کشور برگشته‌اند و صد‌ها تن دیگر فورم برگشت را نیز بدست آورده‌اند.

آقای وثیق گفت: «تاکنون ۶۰۵ تن به کشور خود برگشته اند که از این میان ۱۵ تن آنان تنها در هفته گذشته بازگشته اند. این افراد شامل وزیران، والیان، معاونین و نمایندگان مجلس نظام پیشین هستند.»

همزمان با این، شماری از چهره‌های سیاسی که به کشور برگشته‌اند از حکومت سرپرست می‌خواهند تا زمینه کار را به افراد مسلکی در کشور فراهم بسازد

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طرف‌های درگیر جنگ در سودان برای از سرگیری مذاکرات وارد عربستان شدند

د جولای 17 , 2023
طرف‌های درگیر جنگ در سودان برای از سرگیری مذاکرات وارد عربستان شدند منابع آگاه به رویترز گفته‌اند که نماینده‌گان طرف‌های درگیر جنگ در سودان به هدف از سرگیری مذاکرات، وارد عربستان شده‌اند. بربنیاد گزارش رویترز، این نماینده‌گان روز شنبه، ۱۵ جولای، به جده سفر کرده‌اند. مذاکرات قبلی در جده که […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.