انتقاد ترامپ از بایدن به دلیل اشتباه گرفتن اوکراین با عراق


انتقاد ترامپ از بایدن به دلیل اشتباه گرفتن اوکراین با عراق

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه آمریکا روز شنبه در سخنرانی با حامیان خود در ایالت کارلینای جنوبی، از بایدن به دلیل اشتباه گرفتن اوکراین با عراق انتقاد کرد.

وی گفت: جو بایدن ما را در آستانه یک جنگ جهانی سوم قرار داده است، زیرا او اصلاً نمی داند چه باید بکند.

ترامپ با تقلید از سخنان بایدن خاطرنشان کرد: اگر به رهبران جهان نگاه کنید، آنهایی که در اوج هستند… اما ما کسی را داریم که اصلاً اینطور نیست. “روسیه در حال شکست در جنگ عراق است.” شما ممکن است به طور تصادفی اشتباه کنید، حتی [سناتور] لیندسی گراهام، . اما نمی توانید اوکراین را عراق بنامید.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دستگیری ۱۷ هزار نفر در حج/ ۲۰۲ هزار و ۶۹۵ نفر از مبادی ورودی مکه بازگردانده شدند

د جولای 3 , 2023
دستگیری ۱۷ هزار نفر در حج/ ۲۰۲ هزار و ۶۹۵ نفر از مبادی ورودی مکه بازگردانده شدند به گزارش شبکه شرق، رسانه‌های سعودی گزارش دادند که مقامات امنیتی در این کشور بیش از ۱۷هزار نفر را تا روز جمعه به دلیل تلاش برای انجام مناسک سالانه حج بدون مجوز بازداشت […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.