امارت اسلامی حملات پیهم اسراییل در شهر جنین فلسطین را شدیدا محکوم کرد

امارت اسلامی حملات پیهم اسراییل در شهر جنین فلسطین را شدیدا محکوم کرد

وزارت‌ امور خارجه امارت اسلامی افغانستان حملات پیهم رژیم اسراییل در شهر جنین فلسطین را با «شدیدترین الفاظ» محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن می‌باشد.

وزارت خارجه در صفحه توییترش نگاشته است: «چنین عملکرد ظالمانه توسط نیروهای صهیونیستی خلاف تمامی قوانین بوده که تداوم آن به نفع هیچ جانبی نیست و وضعیت را وخیم‌تر‌ خواهد ‌ساخت.»

طبق گزارش‌ها، در این حملات که هنوز جریان دارد، ۱۱ تن فلسطینی کشته و شماری زخمی شده‌اند. تأسیسات عامه نیز تخریب گردیده است.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سوم جولای به‌عنوان گرم‌ترین روز در تاریخ کره زمین ثبت شد

چ جولای 5 , 2023
سوم جولای به‌عنوان گرم‌ترین روز در تاریخ کره زمین ثبت شد مرکز ملی پیش‌‌بینی محیط‌‌ زیست (NCEP) اعلام کرد که سوم جولای ۲۰۲۳ که میانگین دمای جهانی ۱۷٫۰۱ درجه اندازه‌گیری شد، به‌عنوان گرم‌ترین روز در تمام جهان ثبت شده است. بر اساس داده‌های این مرکز، دمای ۳ می سال جاری، […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.