محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء پنج پروژه بزرگ را در شهر کابل افتتاح نمود.

محترم ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزراء پنج پروژه بزرگ را در شهر کابل افتتاح نمود.

در این مراسم که مولوی عبدالرشید شاروال کابل نیز حضور داشت، محترم ملا صاحب گفت؛ برای پیشرفت یک کشور امنیت از همه مهمتر است، که اکنون الحمدلله در سراسر افغانستان وضعیت نسبت به گذشته بسیار عادی گردیده است.

شاروالی کابل به برکت امنیت به وجود آمده جهت زیبایی و منظم شدن شهر کابل بسیار سعی و تلاش می کند، که به مقایسه گذشته، نمای شهر منظم گردیده و ما از تمامی تلاش های شان تحسین و از آن حمایت می کنیم.

معاون اقتصادی ریاست الوزراء حین سخنان خود گفت، که با تکمیل این پروژه ها برای شهروندان کابل تسهیلات زیادی مساعد و ازدحام کاهش خواهد یافت. از جملۀ این پنج پروژه امروز کار عملی سرک ارتباطی شمال- غرب کابل آغاز گردیده است، که در ظرف یک و نیم سال تکمیل و به بهره برداری سپرده می شود.

سرک وصل کنندۀ شمال- غرب کابل 7.5 کیلومتر طول و 30 متر عرض دارد که به مصرف 530 میلیون افغانی احداث و مصارف آن از طریق عواید داخلی شاروالی کابل پرداخت می گردد. قابل یاد آوریست که با اعمار این سرک ولایت های شمال کشور مستقیماً با شاهراه بزرگ ترانزیتی کابل- هرات وصل می شود.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نماینده سازمان همکاری اسلامی به جاپان سفر کرد

ج ژوئن 16 , 2023
نماینده سازمان همکاری اسلامی به جاپان سفر کرد طارق علی بخیت، نماینده سازمان همکاری اسلامی در سفر به جاپان با شماری از مقام‌های وزارت خارجه به شمول نماینده جاپان برای افغانستان و مسوولان برخی نهادهای غیردولتی جاپانی از جمله “جایکا” دیدار کرده است. سازمان همکاری اسلامی گفته است که آقای […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.