سقوط دو پهپاد در حومه مسکو

سقوط دو پهپاد در حومه مسکو

آندری وارابیوف فرماندار منطقه مسکو در کانال تلگرام خود نوشت: امروز، دو پهپاد در حدود ساعت‌های 5:30 و 5:50 صبح در نزدیکی انبارهای یکی از واحدهای نظامی در منطقه نارو-فامینسک در روستای کالینیتس در نتیجه مقابله نظامی سقوط کردند. قطعات این دو پرنده مهاجم پیدا شد، هیچ تخریب یا تلفاتی در پی نداشته است.

لاشه هواپیماهای بدون سرنشین پیدا شده، این حملات تلفات جانی دربر نداشت. وارابیوف افزود که این منطقه محاصره شده و نیروهای ویژه در حال فعالیت در محل هستند. او از ساکنان این منطقه خواست آرامش خود را حفظ کنند.

این منطقه مسدود شده است و متخصصان در حال کار هستن.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برای نزدیک به یک هزار خانواده نیازمند در فراه کمک توزیع شد

چ ژوئن 21 , 2023
برای نزدیک به یک هزار خانواده نیازمند در فراه کمک توزیع شد برای ۷۵۰ خانواده‌ی نیازمند در ولسوالی بکواه ولایت فراه از سوی جمعیت هلال احمر افغانی کمک‌های غذایی صورت گرفت. برای ۷۵۰ خانواده نیازمند در ولسوالی بکواه ولایت فراه از سوی جمعیت اهلال احمر و به کمک مالی بنیاد […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.