زلنسکی از کمک‌های آمریکا برای اوکراین قدردانی کرد

زلنسکی از کمک‌های آمریکا برای اوکراین قدردانی کرد

ولادیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به خاطر کمک دو میلیارد دالری آمریکا و ادعای وی درباره نزدیک شدن پیروزی در جنگ، از جو بایدن، رییس جمهور آمریکا تشکری کرد.

زلنسکی ريیس جمهور اوکراین گفت از جو بایدن رییس جمهور آمریکا به خاطر ارائه بسته کمک‌های نظامی جدید آمریکا به ارزش دو میلیارد و یکصد میلیون دالر تشکر می‌کنم، پیروزی نزدیک است.

دولت بایدن چند روز پیش از کمک‌های جدیدش به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

همکاری های ترکمنستان در بخش صحت با زایشگاه ۲۰ بستر تورغندی

ش ژوئن 10 , 2023
همکاری های ترکمنستان در بخش صحت با زایشگاه ۲۰ بستر تورغندی مسوولان صحی در بندر تورغندی می گویند به اساس فرمان رئیس جمهور ترکمنستان سه تن از متخصصین اناث در بخش های نسائی ولادی و اطفال بمنظور همکاری و تبادل تجارب به زایشگاه ۲۰ بستر شهرک تورغندی که از کمک […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.