یک مرد در ولایت تخار با شلیک گلوله شکاری خودش را کشت

این رویداد روز گذشته جمعه، ۱۵ ثور، در مربوطات ولسوالی ینگی‌قلعه‌ این ولایت رخ داده است.

عبدالمبین صافی، سخنگوی فرماندهی امنیه‌ تخار، گفته است که این مرد عبدالاحمد نام داشته است.

به گفته سخنگوی فرماندهی امنیه‌ تخار، عبدالاحمد باشنده‌ روستای «هزاره‌قشلاق» ولسوالی ینگی‌قلعه بوده و توسط سلاح نوع «شکاری بر خودش شلیک کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.

آقای صافی به نقل از اعضای خانواده‌ این مرد گفته است که او از دو سال به این سو، به بیماری روانی مبتلا بوده و به همین علت، خودکشی کرده است.

عبدالمبین صافی، تأکید می‌کند که پرسنل امنیتی فرماندهی امنیه‌ ولسوالی ینگی‌قلعه، برای روشن‌شدن این موضوع، بررسی‌های شان را آغاز کرده اند.

گفتنی است که اخیرا شمار رویدادهای خودکشی در سراسر کشور افزایش یافته که بیکاری، فقر، مشکلات خانواده گی و بیماری های روح و روانی از علت های این خوکشی ها گفته می شود.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشست وزرای خارجه‌ سازمان شانگهای؛ تاکید زرداری بر اهمیت افغانستان صلح‌آمیز و باثبات

ش مه 6 , 2023
وزیر امور خارجه‌ پاکستان در نشست وزرای خارجه‌ کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای بر اهمیت یک افغانستان صلح‌آمیز و باثبات تأکید کرده است. او گفته است:« یک افغانستان صلح‌آمیز و با ثبات نه تنها کلید یک‌پارچه‌گی منطقه‌ای و همکاری اقتصادی بل کلید صلح و ثبات جهانی است.» از سویی هم […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.