مولوی عبدالکبیر سرپرست و معاون سیاسی ریاست‌الوزرا و عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست‌الوزرا دیروز (شنبه) با قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه در ارگ دیدار کرده‌اند.

مولوی عبدالکبیر سرپرست و معاون سیاسی ریاست‌الوزرا و عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست‌الوزرا دیروز (شنبه) با قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه در ارگ دیدار کرده‌اند.

دفتر عمومی ریاست‌الوزرا به نقل از آقای عباد در تویترش نوشته است که اقداماتی برای معیاری‌سازی خدمات بهداشتی در کشور انجام شده و همچنان ادامه دارد.

به گفته این دفتر، مولوی عبدالکبیر سرپرست و معاون سیاسی
ریاست‌الوزرا در این دیدار گفته است که ایجاد سکتور بهداشتی معیاری در کشور یک نیاز است، تا تعداد بیمارانی که برای درمان به خارج از کشور می‌روند کاهش یابد.

در این دیدار آقای حنفی نیز با اشاره به وضعیت شفاخانه‌های دولتی گفته است که امسال بر اساس بودجه اختصاص یافته کارهای اساسی در شفاخانه‌های دولتی انجام می‌شود.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیش از ۸۰۰ میلیون تن در جهان از گرسنگی رنج می برند

ی مه 28 , 2023
بیش از ۸۰۰ میلیون تن در جهان از گرسنگی رنج می برند همزمان با “روز جهانی گرسنگی” نهاد بنام “پروژه گرسنگی” در تویتی نوشته است که با وجود تولید غذای کافی، بیش از ۸۰۰ میلیون تن در جهان از گرسنگی رنج می‌برند. این نهاد گفته است که روز جهانی گرسنگی […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.