شرکت مخابراتی افغان بیسیم سه میلیون افغانی به ‎جمعیت هلال احمر افغانی کمک کرد

شرکت مخابراتی افغان بیسیم سه میلیون افغانی به
‎جمعیت هلال احمر افغانی کمک کرد

شرکت مخابراتی افغان بیسیم سه میلیون افغانی به
جمعیت هلال احمر افغانی کمک کرد تا کودکانی که به سوراخ قلب دچار استند، درمان شوند. اداره تنظیم خدمات مخابراتی ازجمعیت هلال احمر می‌خواهد که کمک‌ها را به گونه درست مدیریت کند. و کمک های بشردوستانه برای هموطنان عزیز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روسیه افغانستان را در بخش تحصیلی کمک می کند

ش مه 20 , 2023
  روسیه افغانستان را در بخش تحصیلی کمک می کند ‏وزارت تحصیلات عالی گفته است که لطف الله خیرخواه معین علمی این وزارت با معاون وزارت تحصیلات عالی روسیه و  وزیر تحصیلات عالی تاتارستان درباره‌ی همکاری‌های مشترک تحصیلی از جمله امضای تفاهم‌نامه‌ها، بورسیه‌های تحصیلی و سمینارهای علمی گفت‌وگو کرده‌ است. […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.