دیدار سرپرست ریاست‌الوزرا با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور

دیدار سرپرست ریاست‌الوزرا با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور

مولوی عبدالکبیر، سرپرست ریاست الوزرای امارت اسلامی با بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور دیدار کرد.

در این دیدار مولوی عبدالکبیر حمایت همه جانبه‌ خود را از تیم ملی فوتبال کشور اعلام داشت.

عبدالله المطیري، سرمربی کویتی تیم ملی فوتبال کشور اظهار داشت که تیم ملی فوتبال در مسابقات کافا برای افتخارآفرینی به مردم افغانستان شرکت می‌کند.

این دیدار در حالی صورت می‌گیرد که قرار است تیم ملی فوتبال کشور فردا برای حضور در کمپ تمرینی، کابل را به مقصد ریاض، پایتخت عربستان سعودی ترک کند و سپس در هفتم جون به مقصد شرکت در مسابقات جام ملت‌های مرکز آسیا، رهسپار قرغیزستان شود.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجلیل از روز مزرعه در هرات

س مه 30 , 2023
تجلیل از روز مزرعه در هرات مسوولان ریاست زراعت هرات طی بازدید از مزارع دهاقین از روز جهانی مزرعه تجلیل نمودند. حبیب الله صابری مدیر فارم تحقیقاتی اردو خان می گوید این اداره در تلاش است تا روابط میان دهاقین و شرکت های تولیدی تخم های اصلاح شده را قایم […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.